Tillbaka till vardagen..

Två barn är ofta kaos. Men helt jävla kul.
När William föddes så hade jag turen att ha Jimmy hemma i två månader. Snacka om lyx. När Vincent föddes så var det 2 veckor som gällde. Men tur i oturen så sket sig allt med Jimmys nya jobb. Så han har lämnat på dagis nästan varje morgon så vi har inte behövt dra upp Vincent.. Och jag har såsat i pyjamas hela förmiddagen.
Nu.. Ja Nu jobbar han. Eller han ska jobba. Från och med månadsskiftet får jag sköta Allt igen. Lämna hämta.Lunch.Middag.Vila.
Åhhh vad bekväm man blir.
Helgen har gått i lugnets tecken. Vi har bara varit!
I fredags vart det som vanligt lite mys med godis.Talang och en uppskruvad William.
Lördagen tillbringade grabbarna Grus i Tockarp hos farmor och farfar. Jag och Vincent städade. Sedan kom A.M och L och stannade tills kvällen. Mycket kaffe och mycket prat.
Söndagen körde jag och Vincent till hbg för att köra hem syrran och plutten Elvira som fått falsk krupp.
Sedan vart vi i trädgården hela långa dagen.

We Love Sol..

Jag längtar tills jag ska ha kjol.Bruna ben. Trä smultron på strå.Grillkvällar.Lycktor i träden.Kall öl.Badoppas det blir en fin,lång,varm och helt underbar sommar!!!!


Kommentarer
Postat av: Sofi

Myggbett. Ett glas vin på uteplatsen. Kjol. Shorts. Klordoft. Picknik. Smutsiga barnfötter. Utelek. Solnedgångar. MYS!

2010-04-12 @ 11:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0