Sontag!

Dagen går i trötthetens tecken.
Men vila? Vad är det?
Jag har istället fixat värsta goda salladen till ikväll. Marinerat ytterfile och flängt om vartannat!
Barnen sover. Mannen är någonstans(?!)
Och jag sitter här.
William är snorförkyld och hängig. Vincent är som han brukar vara.

Innan var det kaos här. William skulle öva på att springa och göra kullerbyttor när jag skulle hälla upp kaffe. Vincent låg och gymmade.. Rätt som det var hörs ett skrik.. eller två. William hade kullerbyttat rakt på lillebror som antagligen blev sketskraj. William blev skraj för att Vincent blev ledsen. Trösta två barn samtidigt är baske mig inte lätt.
Men supermorsa som jag är lyckades jag!
Efter vilan ska jag och William gå på upptäcktsfärd i skogen tänkte jag. Hitta kottar och sånt där som finns i skogen.. Älgbajs kanske? Ja ser jag det så springer jag.

Ohh. Imorgon är det stora gjutardagen. Love!
Och förhoppningsvis är uttbygget klart till slutet av sommaren. eftersom Jimmy har nytt jobb som innebär lite semester så får vi ta det på helgerna..
Och då blir julen här hemma.. *suck* Har jag verkligen sagt det???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0