Pjukie A.K.A Vincent!

Men Herregud då.. Hur mycket kräk kan komma ut från en sådan späd liten kropp?
Jag älskar svarta kläder, men mina kläder ser mest ut som mönstret på en dalmatiner tack vare att Pjukie lagt ett par kaskad spyor där..
Tror ni han är söt ändå?
Supersöt!!

Natten har varit grymt bra. William sov i sin säng hela natten. Förresten så har han gjort det sedan han var 1½ år. Förrutom när han är sjuk. Då vill jag ha honom nära.
Vincent envisades med att sova brevid mig(helt ok). Åt 1 gång för att sedan sova till 8.00. Underbart. det betyder mer sömn åt mamma och pappa. Sedan att vi inte lägger oss själv i tid får vi stå för själva.
Men när barnen sover lägger sig ett lugn i huset.. Jag steppar i lugn och ro utan att någon ska hänga i brallorna eller i tuttarna. Jimmy kan spela sitt spel utan att någon trycker på knapparna förrutom han själv..

Idag blir det Bjuv. Som vanligt. På tisdagarna.
Jag Älskar Bjuv.
Jag kan Tänka mig att bo i Bjuv.
Jag ska bara Bearbeta mannen.

Nu:Kaffe.Kaffe.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kvällarna är sköna så barnen sover. Man kan pula i lugn o ro. Flytta till Bjuv vore nice tycker jag...

2010-04-06 @ 20:34:35
Postat av: jessica

och jag TYCKER ni kan flytta till bjuv :):):)

2010-04-06 @ 20:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0