Ohh..

Jag vet jag tjatar men jag vill ha sommar. Jag njöt liksom inte riktigt förra sommaren.
Jag var gravid. Skitgravid helt enkelt.
Denna sommaren ska jag njuta. För jag är ledig. Med mina underbara barn.
Vincent sover i soffan. William är på dagis. Jag surfar och dricker kaffe. Men.. jag borde..
diska
tvätta
städa...
Men jag vill inte.
Och jag har ont i halsen.
Imorgon ska vi köpa armeringsjärn till bygget
(tack martin h)
Och på måndag kommer cementbilen. Vi ska gjuta. Så William får vara hemma från dagis. Han ska få sitta i fönstret och titta på när det gjuts. Han älskar sånt. De och big machines. Som pappa Jimmy ungefär.

Förresten..Vilka är mina läsare?
Hade varit jävligt kul att veta vilka som intresserar sig över mitt supermega intresanta liv!


Kommentarer
Postat av: Sofi

Syrran din, Sofi. Det är jag det. Jag läser enbart för att du tvingar mig helt enkelt. Tycker inte det är det minsta skoj att läsa här egentligen...

2010-04-15 @ 18:13:58
Postat av: Lina

Lina heter jag, har aldrig träffat dig, känner inte dig men ibland halkar jag in på din blogg då via din systers. / Lina

2010-04-15 @ 22:13:57
URL: http://lokesfamilj.blogspot.com
Postat av: Cilla

Cilla-pilla läser här ibland!...och får mig ett gott skratt för det mesta! Du är dig lik Kia! =)

2010-04-17 @ 15:13:08
Postat av: Helena

Jag läser=)

Kul o veta vad som väntar med Majken....typ...;)

Din blog får mig glad, säger som ovanstående, du är dig lik Kia!

*

2010-04-22 @ 06:29:57
URL: http://hemmahoshelenaomajken.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag läser ;)

Går väldigt långt mellan gångerna ibland eftersom att mitt adress minne till bloggar är urkasst. Men jag är en av dom iaf :)

2010-05-03 @ 20:23:10
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0