Maj Gad.

Vincent har sovit i vagnen i snart 3 timmar. Trött?
William ligger och sover i mormors säng.
Elvira är här och hon sover i "deras säng på deras rum"
Snart kommer Wilma. sedan blir det kräm.

Jag blir sjuk av längtan efter sommaren.
Jag ser mig själv strossandes i min trädgård med en vattenslang i näven som jag använder för att spruta ner grannarnas hundar. En öl i den andra handen. Och en cigg i mungipan. medans mina barn springer i sommarkläder och skriker och kastar sand...

Eller nee?
jag ser mig själv i min nya snygga röda bikini. med en fin solbränna. mannen min snickrar på utbyggnaden. barnen mumsar glass och dricker saft. och jag använder en vattenslang att jaga hundar med...
 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vattenslang????Nu gör du mig besviken...Jag trodde du visste bättre än så...HÖGTRYCKSTVÄTTEN!!!!

2010-04-14 @ 15:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0