Here come´s Johnny..


Mina underbara,vackra och älskade pojkar..

Jag är här nu. För att stanna.

Livet som tvåbarnsmamma är oftast och mest.. Helt underbart.
Men ibland så suger det. När inga sovklockor synkroniserar med varandra. När det kivas och skriks.
Men. Jag älskar livet.

Tidigare idag satt jag i soffan med en nyäten Vincent. Han kräkte (jag har ju begåvats med ett kräkbarn) ner hela mig och inte bara en gång utan två. Kort därefter kommer William med sin smörgås i handen för att sätta sig brevid mig. Ooops. Vart landade den inte om i mitt knä?
Jimmys kommentar var..
Härligt att vara mamma va?

Ja. Va fan gör kräk i håret och smör på brallan när man får spenera dagarna med dessa coola killar!!

NU: Tajta till rumpan på steppmaskinen.
SEN: Läsa alla 711 bloggar.
SENARE: Chips...


Kommentarer
Postat av: emma

Oh kul att du fått tillbaka blogglusten :D

älskar att du tränar och sedan äter chips förresten, låter som något typiskt i vår familj ^^

och pussa pojkarna från mig!

2010-04-05 @ 20:50:32
URL: http://iamdreaming.blogg.se/
Postat av: Helena

Va fin din blogg blivit o KUL att du skriver igen!=)

Har du gjort sidan själv? Skulle vilja göra om min blogg, kan du eller vet du någon som kan hjälpa?

2010-04-05 @ 21:38:40
URL: http://www.hemmahoshelena.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0