Frajdas muuus..

Ja. Fredagsmys låter så otroligt töntigt egentligen.
Vår eftermiddag och kväll går i lugnets tecken.
Efter William vilat middag i nästan 4 timmar (?) ville han se en film... Bönen. Alltså bönen=björnen.
Så lilleplutten sover. Jag surfar. William tittar på film.
Ja. jag vet att det är fint väder ute. Men vi vill inte gå ut just nu. Vi ska senare.
Sedan ska det grillas. Och F och C kommer hit ikväll.

Det är Amigos och barda på tv ikväll. Jag gillar det för att det är bra. William gillar det för att elvira och wilma gillar det. Min lilla pluttfis.

Tänkte slänga in lite pics på mina underbara skitungar ikväll..
Håll till godo.
Kanske slänger in en och en annan het bild på mig med..

Förresten Camilla L ...Jag måste skvallra! Vi Måste ha en middag snart!!!
Min trut spricker snart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0