Catjing..

Ohhh Vilket underbart väder!!
Idag har vi varit ute och lekt i timme totalt.. Och jag älskar det.
Imorgon blir det trädgårdsgöra.. Som om det inte finns roligare saker att göra?

Hade en superpissigtjobbigskit kväll här hemma med V. Han bara skrek och skrek och skrek. Eftersom han typ aldrig skriker merän när han pratar som silly boy så vet jag fan knappt hur jag ska göra. Jag sjöng/hoppade/vyssade/pussade/kramade.. ja ni hard working mamas vet vad jag menar.

Undra ifall någon skulle kunna tänka sig att gå i mina skor en hel dag???


Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som att du haft en lika underbar kväll som jag...som du skriver hard working mamas know!

Nu har tystaden lagt sig även i min lägenhet, hurra!

2010-04-07 @ 23:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0