Big Bauta.

Vi har köpt en Big Bauta studsmatta. Eller rättare sagt.. våra barn har köpt den. De har deltagit i en barnstudie. Därmed har de dragit in 2100:- i hushållskassan denna månaden. Duktiga pågar.
Så när mannen begav sig till city idag tyckte jag att han skulle köpa en.

Kraven:
Den absolut största av dem alla.
Säkerhetsskydd/nät för att förhindra olyckor.

kalaset gick på 2300:- inklusive allt.
Så idag har det studsats. Och ska göras det resten av våren och sommaren med.

Nu ska vi bara köpa en Bautakudde med.
Sen är vi Bauta allihop.


Vilken kass mamma jag är som gör så? Använder mina barns pengar för att jag ska hoppa studsmatta? Fan alltså. Skärpning..


Kommentarer
Postat av: Sofi

Du är inte alls kass! Det medföjde väl inga restriktioner med pengarna från studien? Och alla har nytta av den. Alla kan ha kul av den. Se nu bara till att ingen bryter något. Och ha gärna skugga under den jämt så att alla vågar hoppa.

Tack för all hjälp igår sis!

2010-04-25 @ 07:55:21
Postat av: kia

Ähh. Det var kul att ha dem. Och jag lovar att "jämna ut" skuggan till nästa gång..

2010-04-25 @ 08:26:20
Postat av: Jessika

Roligt med studsmatta ju!!! :-D Lösenordet till nya bloggen är helt enkelt jessikasblogg men de bloggas pinsamt sällan... ;-)



Ha de bra! Kram

2010-04-25 @ 08:40:32
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: crazylegz - girly nerd since 1982

Det låter BAUTA-roligt! :) Kanske jag skulle testa nån gång? Hehehe

2010-05-02 @ 19:51:51
URL: http://crazylegz.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0