Nu ger jag fan upp.

Jag orkar inte vara stark längre.
Varför ska jag bygga upp en fasad som är falsk? En fasad som lurar alla runt omkring att jag orkar?
Jag är hemma idag för jag är gravid. Jag är inte sjuk.
Hade jag fått välja nu så hade jag inte varit gravid. Jag hade varit ogravid och varit på mitt jobb.

Jag älskar när bebis sprkar och bökar runt, jag älskar vårt ofödda barn, williams syskon.
Men jag älskar inte det andra.

Fick en ny tid hos min barnmorska på tisdag. Vilket innebär att jag kommer vara hemma från jobbet imorgon och på måndag med. Så jävla trist!
Jag vet exakt vad min barnmorska kommer att säga till mig. Och det hon kommer säga har jag vetat hela tiden. Men jag ger upp.
Nä, nu ska jag hämta hem prinsen. Vi ska leka. Jag liggandes i soffan och han röjandes överallt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0