Helg.. Underbara jobbhelg?!

För alla som inte jobbar helg..NJUT!

Själv har jag för visso bra tider, men jag vill vara med William. Även om han just nu tröttar ut mig till störst del. Han trotsar som in i. Han slåss, han skriker, han sätter sig på tvären. Ja!! Han gör allt han inte ska.

Men han är mannen i mitt liv. Han är min värld! Han är mitt allt. Och jag vet att detta bara är en "fas" han går igenom. Undra bara när den ska ta slut eftersom den precis har börjat? Vi har nämligen haft ett par dagar där vi mest bråkat. Jag avskyr att bli arg på honom, men jag måste. När han inte lyssnar efter 711 gånger så måste jag ju höja rösten. Ibland kanske lite väl mycket.

Älskade Hjärtegryn..


Här dansas det till Bamse sången.



Vart på ikea igår. Skulle handla lite som vi behövde. Bland annat ett nytt täcke till William. Inte ett som är för varmt eftersom han svettas så mycket på natten. Hittade det perfekta. Varmhets graden låg på 3 av 5. Kanon tyckte vi.. och lagom tjockt. men ack så tungt. Kostade 250 tror jag. Men när vi kommer hem så visar det sig att det har varmhetsgrad 5. Och att det är ett dubbeltäcke?? Inte konstigt att det var tungt. Så det blir att byta det. Dessutom gick det loss på 700 krnor. Inte riktigt vad vi tänkt oss. Givetvis ska William få det bästa. Men hallå.. Lite kiss i sängen och sånt?! Tänker inte låta han ha ett sånt dyrt täcke förrens han är stor!

Lite ljus, lampor, krokar,jalusigardiner och sånt krafs fick vi också plats med..

Avslutar med bebismage!!

V.25


Kommentarer
Postat av: Marlene - Mamma till Ned <3

Fina bebismagen!! :)

Tyvärr så har man ju dåligt samvete redan från första början när man måste "Låta dom" skrika några minuter för att man måste hinna duscha, äta, osv.. Tror att i samma sekund som bebis kommer till världen så kommer man vara konstant orolig och ha dåligt samvete ofta..

Kramar!

2009-09-26 @ 12:46:52
URL: http://marlenesliv.blogg.se/
Postat av: emma

fin tjocke mage

du har fick du gjort något igår på scrapp kväll

nu skriver ja en kom kram på er

2009-09-29 @ 09:46:44
Postat av: Marlene - Mamma till Ned <3

Jag tappade ju as mkt under graviditeten. Men jag fick problemen lång innan dess.. för kanske 1,5 år sen..

Har hört att man gör de, men de finns ju vitaminer sen kan man äta massor med grönt osv så säger de att man kan behålla sitt fina hår :)

Jag älskar detta schampoot iaf.. märks att de hjälper! Du kan få lite när ni kommer o hälsar på så kan du testa en gång och känna själv! :)

Kram

2009-09-29 @ 13:23:41
URL: http://marlenesliv.blogg.se/
Postat av: helena nordberg

underbar bild på din bebismage!! =)

2009-10-12 @ 16:17:05
URL: http://www.hemmahoshelena.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0