Ett hormonellt monster.

Jag erkänner..Jag är ett monster när jag är gravid. Jag är arg, irriterad, har ett tålamod som inte liknar denna värld. Jag blir arg om inget går som jag vill, jag blir irriterad om J satt en stol fel(det kan handla om 2 millimeter), jag blir ledsen för att jag inte har tålamod med Williams tvåårs trots.

Idag tittade William på mig med sina stora blå och sa..

-Mamma, vänner nu?
Jag smälte och fälde en tår. Det är såhär att när william bråkar med mig. Det vill säga sparkas, slåss, bits, rivs..Då försöker jag tala honom till rätta och berätta vad som är rätt coh vad som är fel.

Och då brukar jag "avsluta" med att pussa och krama och fråga ifall vi är vänner nu.

Åhh. Jag är kass!


Kommentarer
Postat av: Sara

Du är inte ett dugg kass! Du är snarare helt normal!

Kram på dig!

2009-09-24 @ 00:07:11
URL: http://dorisss.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag förstår dig.

2009-09-24 @ 16:29:46
Postat av: Marlene - Mamma till Ned <3

Tack! :)

Absolut så kommer jag det!

Vi är hemma på söndag tror jag ifall ni ville hälsa på :) Kram

2009-09-24 @ 16:59:50
URL: http://marlenesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0