Varning på stan!!

Jag är en vandrande bomb som kan explodera precis närsom och precis varsom!!
Dessutom är denna bomben gravid. Som om ni skulle ha missat det!

Men jag är FAN lycklig med mitt liv. Med min sambo. Med min underbara trotsiga William. Med mina damråttor som jag spyr galla på ibland. Med min nya underbara bil. Med min familj. Med min sambos familj. Med mitt jobb. Med vår nya familjemedlem som dock inte kommer förrens 11:e Januari. Med min lilla skitlön.

Ja jag är rent ut sagt Jävligt Lycklig!!

Jag har det bästa utav det bästa. Även om jag gnäller och spyr! Min sambo gör verkligen allt för mig fast än jag klagar lite mycket. Han köpte en ny bil till mig fast jag inte visste något. Han gör så mycket som jag inte kan.. Så kanske jag ska hänga hans tvätt lite då och då. Den har nog möglat i maskinen tror jag??

Och ja.. Som alla andra familjer så är livet inte en dans på rosor. Det är tjabb om allt möjligt. Men lika mycket kärlek! Och visst.. Jag är depp så där med jämna mellanrum. Men jag och min sambo går framåt. Trots att vi saknar noll kommunikation för tillfället. Och ja På Torsdag ska vi gå på familjerådgivning. Jag skäms inte för att skriva det. Jag är stolt över OSS att vi kom fram till att ha en utomstående med som kan ge synpunkter och tips till oss.

Piss Fuck!


Kommentarer
Postat av: emma

hejsna ta det lungt kia tänk på bebisen hihi hoppas ni mår bra alla fyra kram på er

2009-10-12 @ 14:22:54
Postat av: emma

hejsna ta det lungt kia tänk på bebisen hihi hoppas ni mår bra alla fyra kram på er

2009-10-12 @ 14:23:20
Postat av: Sara

Jag tycker det är modigt att göra någonting åt problemen,så många som bara låter de gro och blir olyckliga istället. Kram på dig!

2009-10-13 @ 20:31:05
Postat av: Sophia

Jag tänker på er.

2009-10-26 @ 17:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0