Välkommen älskade Höst!

Kunde du inte varit soligare och varmare??

Idag ska jag och William åka till mormors jobb och köpa en spegel att ha bak i bilen till William. han tycker att han är så Jävla snygg och då behöver han spegla sig med jämna mellanrum. Nej, det är ju givetvis för att vi ska kunna se vad han har för hyss för sig!
Efter det är det maxi som gäller, sedan hem och förberedda kvällens mat. och sedan blir det att titta på brasan som Jimmy tänder i trädgården idag. Vilket William tycker är spämnnande.

Jennie: Bebis är beräknad till 11:e januari. Men jag har beställt den till den 1:januari. Och då kommer den. Så nu har jag bara 10½ vecka kvar!



Kommentarer
Postat av: Helena

Va kul!

jag har bf 10 februari men jag bestämt att min kommer den 1 februari...vi får väl se hur det går för oss :P

2009-10-19 @ 14:45:52
URL: http://www.hemmahoshelena.bloggsida.se
Postat av: Marlene - Mamma till Ned

Hehe fast det är ganska skönt med kylan när du har magen väl? Ska bli spännande att se dig, var ju ett BRA tag sedan och magen har säkert växt MASSOR!

Kram på er!

2009-10-26 @ 14:06:24
URL: http://marleneoco.blogg.se/
Postat av: Emma

Grattis till bebisen i magen!

Ja, dom säger ju att ena graviditeten inte behöver va den andra lik men denna är likadan som när jag väntade Anton än så länge. Med han spydde jag fram till vecka 30 - Inte så kul ;-)

Lycka till!

2009-10-28 @ 09:29:04
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0