Hur hör barn?

William och mormor bygger "bygatan" och "rössjöholmsvägen" av dyner i uterummet.
Varpå William beordrar både mormor och mig att snällt gå ifrån hans gata.
Mormor reser sig gladeligen medans jag sitter kvar och säger att min rumpa är så stor att det behövs en lyftkran för att få bort mig.
Som en klar blixt från himmlen kommer William på att han ska hämta en
julgran för att få bort mig.
För tidigare idag lekte vi med lego och där i lego lådan fanns det ett palmblad som såg ut precis som en julgran.
Lyftkran Julgran Lyftkran Julgran???
Låter det likt?


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hehehe barn! När är det dags för nr2 att titta ut?? kram

2009-10-16 @ 15:02:29
URL: http://elonmakaron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0