Mice & Majs.

Det heter Williams två råttor som vi köpt till honom på ikea. Jag hjälpte honom på traven lite med namnen.
För annars hade båda rättorna kallats Kaj. Precis som alla andra djur och dockor heter här hemma. Farfar heter ju Kaj. Och William har en förkärlek för det namnet!

Egentligen har jag ingt vettigt att skriva. Det händer liksom inget vettigt i mitt liv nu. Allt bara strular.. Eller ja FK strular. De gjorde fel när de beräknade min årsinkomst. Allt är en soppa och jag mår kass för det. De har erkännt sitt fel, men måste begära en omprövning ändå. Och jag har fortfarande räkningar som ska betalas.. Konstigt att 5 handläggare säger att min SGI inte ska beröras när jag går ner i tjänst inom 6 månader till beräknad förlossning. Och när pappret dimper ner så har den ändå berörts. Jag blir galen.. Det innebär att jag förlorar 4000 kronor i månaden. Och det är sååå spännande! Åhh. Galen.

Frulle.. Sedan dagis!!


Kommentarer
Postat av: Sofi

Uppe med tuppen??

2009-11-27 @ 13:34:33
URL: http://zofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0