Tänk att få tänka på sig själv ibland!!

Jag har haft ett par riktigt kassa dagar tack vare min hemska yrsel..
Och den vill inte ge med sig heller. Men jag och William har varit hemma ett par dagar nu. Eftersom han åkte på vattkoppor så fick ju även han vara hemma.
Och går vi ut så blåser vi ju iväg eftersom det blåser storm..
Så idag begav vi oss till familia för lite shopping. Jag fick handlat en ny tunika, smycken och ett par nya solbrillor att ha när solen behagar att titta fram. William fick ett line, jeansshorts, tröja, nya boxershorts, en guitarr och thomaståget.. Han vart helnöjd. Efter det begav vi oss hem till veronica, vilgot, och tuvalisa. Mysigt med fika. Och härligt att få träffa dem.. Alldeles för länge sedan sist!!

Så ikväll ska det scrappas.. svärfar har fyllt år och även williams kusin emma.. Hon har blivit 18. Underbara vackra emma!!!
Och givetvis ett morsdagkort till älskade mamma på söndag.. Eventuellt ett till mig själv som resterande av familjen kan ge mig=)


Kommentarer
Postat av: emma

aw tack så jättemycket Kia <3

2009-05-28 @ 20:32:44
URL: http://iamdreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0