Nerv i kläm*Nerv i käm*Nerv i kläm.

Aj,aj,aj.. Jag ska till sjukgymnasten imorgon. Första gången i mitt liv och förhoppningsvis sista!! Jag har en nerv i kläm i ryggen..
En rolig kommentar jag fick när jag sjukanmälde mig..:Är du säker att det är en nerv i kläm?? 
Kanske inte en nerv, men något annat. För jag förlorar frivilligt 1000 kronor i plånboken. Ehh nej!! Irriterande.. JAAA!!!!
Skit också. Men så är jag dum och rör mig ändå.. Aj igen!! Och så ska jag jobba helgen. Tunga lyft, roliga rörelser.. .
Om lilleman vaknar snart drar vi till familia och tröstshoppar. Eller iallafall jag. Han får hänga med helt enkelt.

Hade jag vetat att han sovit i 2 timmar utan uppvak hade han ju kunnat ligga och sova och jag shoppa.. låter bra det. Ha,ha.. Aldrig i livet att jag skulle göra det!!

William åkte på sin nya rutchkana innan.. 
*Mammas tuuu(mammas tur)
*Nä, jag kan inte åka(syftade på min klämda nerv)
*Mamma sto ompa(mamma stor rumpa)

Ja, då fick han sagt det med!!! Och den blir ju inte mindre precis! Måste bero på ålderna. Jag är ju närmre 35 än 15. Hujeda mig!!

 

Kommentarer
Postat av: Maria

host host.. vem är närmast.. buuuhuuuu. Men stackars på dig som har aj aj!! Skickar en kram

2009-05-07 @ 17:56:22
URL: http://www.mariaroos.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0