Charmören William.

Inte för att skryta, jag avskyr det. Så jag talar bara bra om min son istället då.
Men nu är det så att jag ofta får höra, av kända som okända människor att william är en riktig liten charmör.
Och som förälder tycker man givetvis att ens barn är det.

En gång blev jag förvånad. Vi var i en butik och shoppade. jag och william då..
Expediten*Hej.. jag känner igen din son.
Jag*Ehh, okej?!
Expediten*Brukar ni vara här ofta?
Jag*Nä, nån gång då och då..
Expediten*Nä för en sån sexig bitch glömmer man inte så lätt...
Ha, ha.. nä så sa hon inte.. utan hon sa såhär.
Expediten*Nä, för ett sånt litet charmtroll glömmer man inte så lätt.

Idag på Robers Coffee.
William kröp runt och ålade sig i sofforna.. kröp bort till brudarna brevid, med sin sko i munnen och sa hej. Givetvis blev de störtkära direkt.

Handlade scrapgrejjer till williams inbjudningskort. Ett linne och leggins till mig.. Ljuslyktor till fönstret. Och ingenting till William..

Kommentarer
Postat av: Sofi

WOW!!!! INGENTING till honom... tänk den dagen då man unnar något enbart till sig själv...... drömmer

2009-05-13 @ 08:12:41
URL: http://zofi.blogg.se/
Postat av: Renée

Hej Kia! Hörde om er blöööööta lördag! Synd att det regnade... Kul bild på William:) Hoppas allt är bra med dig! Kram

2009-05-18 @ 20:06:39
URL: http://thenilzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0