Big Time..

Min sambo är så illa tvungen att gottgöra mig BIG TIME.
Jag har jobbat hela jädrans helgen.. Han har gottat sig. Eller igår hade han ju william. Och det slår ju allt i världen att få spendera tid med honom ju.. De lekte och fixade och som vanligt körde de ett par rundor trots att han själv sagt att vi ska dra in på körandet. Whatever.
Idag dumpade han william hos farmor och farfar. Där har han varit i 8 timmar. Första gången och det gick skitbra!
Pappa J har kört go kart.. och nu, ja nu är han på väg till bion. Men jag tycker det är kul för honom att han får hitta på saker som inte involverar en tjatig kärring och en hammare, och ett dussintals spik.
Men, nästa gång är det min tur!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0