Värsta dagen ever!

Jag lovar att idag har varit värsta dagen jag jobbat. Någonsin.
Efter att endast sovit 1½ timme inatt.. Nej jag hade inte festat eller varit uppe länge, inte druckit någon alkohol eller varit ute och dansat. Ja har nämligen fajtats med en über sjuk william hela natten, plus att vi har varit ovänner hela dagen lång. Eller nja, den delen av dagen han har träffat mig. Han har varit gnällig, elak och muppig mot mig. Jag har vid ett flertal tillfällen fått höja rösten åt honom. Dock utan resultat. Vilket har resulterat i en väldigt irriterad mamma, med ett hjärta som skriker-Fy vilken hemsk mamma du är som skriker åt din son, som inte låter honom göra precis som han vill. Usch för dig!
Men, jag tycker inte det är okej att kasta mackan i yoghurten, det är inte okej att knipa mig, det är inte okej att kasta fjärkontrollen i väggen, det är inte okej att bara äta smör eller bara dricka mjölk till kvällsmat. Inte här hemma iallafall. Och jag måste lära mig att sätta gränser. Visa vem det är som bestämmer. Men det gör ont och jag känner mig som en dålig mamma då william blir ledsen "när han inte får som han vill" även om jag vet att det är jag som har rätt.

Saken blev ju inte bättre av att jag hamnade på ett riktigt skitställe när jag jobbade idag. Byn som gud glömde... strövelstorp. Inget fel på personalen alls. Hur trevliga och roliga som helst. men själva stället var ett enda BIG NO NO!! Hela deras arbetssätt och deras abetsrutiner var lite knas, eller ganska så mycket. Hujeda mig!

Imorgon ska jag vabba för min lillprins har fetaste ögoninflammationen, han är snorig och febrig...
Så det blir läkaren eftersom varken fysiologiskt ögonvatten eller de servetterna vi har hjälper. Vi vill ha salva!!
Mest synd är det att jag måste hjälpa honom att öppna ögonen på morgonen, för de har klistrat ihopa sig som en nyfödd kattunges. Kul och vakna blind liksom!



Järnvägsmuseet i Ängelholm.




Busar hemma i "sossan"







Lånar Mojjans rullstol en sväng.


Åkte med pappa till Osby och gick på brios leksaksmuseet. Skitkul!!

Godnatt kära läsare..

Här är ögoninflamationsbarnet..


Kommentarer
Postat av: Sofi

Kolla in bilden som jag har i dec 07 på Elvira när hon har ögoninflammation.... också liten, sjuk kattunge.... ;-)

2009-03-16 @ 08:27:58
Postat av: Jessika

Här har med varit lite fighter dom sista dagarna... Alwin har verkligen en satans vilja och jag har noll tålamod näst intill.



Segt med ögoninflammation.. När Alwin hade det fick vi utan problem salva utskrivet från Bvc...



Kram

2009-03-16 @ 10:27:31
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Nina

Stackars lillen, hoppas ni fått salva nu.....och att han inte är lika trilsk som Wilmer är när han ska ha ögonsalva :D Ett jäkla liv är det då kan jag säga......

2009-03-16 @ 11:35:27
URL: http://metrobloggen.se/finanina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0