Money, money, money..

..Makes me funny!!
Jo det är roligt med pengar, men det är ju inte allt! Fastän jag är snorrik denna månaden..Hmm, ja, som komunalare kan jag kalla mig snorrik, men som en medelmänniska kan jag nog kalla mig fattig! Jag har så jag klarar mig.. kanske till och med kan köpa mig ett par nya byxor och ett par nya skor..*blink,blink*

I helgen jobbar jag.. hela långa helgen. Men imorgon ska jag jobba på ett bra ställe, och med underbar personal. Så det ser jag fram emot. Blir inga superlånga dagar heller, vilket jag uppskattar väldigt mycket.
 Mer tid till mitt hjärtegryn.
Innan idag när jag skulle hämta honom så såg jag hur william och den ena "fröknen" var på väg över till det andra dagiset som de går över till på eftermiddagen. Han såg mig, ropade mamma, mamma och blev jätteledsen. Han har varit lite småhängig och pipig idag. Han har flertal gånger påpekat att han behövt kräka, men ingenting har kommit. Hoppas han håller sig frisk. I helgen är det ju kvalitetstid med J och av erfarenhet håller de sig helst i bilen på diverse vägar. Och är han magsjuk ska detta undvikas!! Men någon fattar nada!!

Je,je.. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0