Kaluffsen som försvann!!!

Så här såg det ut innan.


Och så här ser det ut nu..



När jag själv varit hos frisören blev jag ganska sugen på att få stajla någon annan.. Och dessa två små godingar fick sitt hår friserat av mig!!


Kan ju bjuda på lite bilder nu när jag ändå är i farten!!



En dag nu i veckan så hittade jag inte William. Letade lite.. Han älskar att gömma sig på toaletten, och givetvis hittade jag honom där. Hade kameran beredd eftersom jag fattade att han hade något skit för sig..

Först!! Påkommen..
-What.. har jag gjort nåt eller??


Kollar generat på golvet..


Hmm, ja just det. Jag "råkade" lägga frukten här inne mamma!!


Trots omständigheterna?! Ja astman alltså så verkar mitt hjärtegryn må ganska så bra. Han springer på som aldrig förr om inte värre. Sitta still vad är det? Och inte nog med det.. Vart får han all energin ifrån när han nästan matvägrar helt?? Ja, ja.. Han mår prima iallafall!!

Och semestern är fixad, helgen med 80-tals festen är räddad. Jag har bytat pass!!
Tur att allt löste sig till slut..

Idag var jag och William på city Gross med mamma. Vi gick utanför kassorna medans mamma handlade. Där man packar ner sina varor står det en kvinna med.. ja vad heter det nu.. Slöja som oftast bärs av muslimer.. William tittade storögt på kvinnan och sa.. -Mamma, titta, spöke!!!
Tror ni jag hade svårt för att hålla mig för skratt eller! Inte för att jag ville vara elak vare sig mot William eller kvinnan. Men han är ju bara 20 månader och kan vräka ur sig något sådant!! Kan ju tillägga att jag skämdes en aningen med!!


Kommentarer
Postat av: Nina

Supersnygg frilla! Skönt att höra att han mår så mycket bättre :)

Hihi, ett spöke.....de säger då för många tokiga saker de små liven. Jag minns när Samuel var runt året för det var innan Wilmer föddes och han och jag var på Citygross. Vi stod vid brödet och mittemot stod en svart man och Samuel pekar på honom och säger Apa?

Jag ville vääääääldigt gärna sjunka genom golvet......

2009-03-03 @ 20:55:47
URL: http://metrobloggen.se/finanina
Postat av: Sandra

Nice frisyr, klär dig.

2009-03-04 @ 19:08:02
Postat av: Sofi

Ho-ho-ho-ho-hockeyfrilla!! Men en grann sådan!

2009-03-04 @ 19:41:09
Postat av: Renée

Va SNYGG du e i håret, fjällan!! Kram:)

2009-03-05 @ 20:00:33
URL: http://thenilzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0