Enarmade kim.

William och jag sover hos mamma idag.
Han ligger inne på "barnens rum", i sängen med honom ligger enarmade Kim. Och han är egentligen ganska så ful. Wilma har målat med nagellack på hans läppar..
För er som inte vet så är Kim Wilmas docka som hon fått av mormor en gång i tiden. Och han har tappat sin arm.
Jag vet inte om det är wilma som varit hårdhänt eller om det möjligen är så att den ramlat av självmant, men borta är den iallafall.
Och William envisades med att den skulle sova i sängen med honom, och givetvis fick han det. Kanske beror på att William så gärna ville ha den tidigare idag då wilma lekte med den, men nej det fick han inte för wilma..
Så nu får han iallafall ha den helt själv, och dessutom en hel natt med.
Jag har varit hemma idag för att kurera mig från denna otäcka hosta som håller i sig. Tänkte imorse att jag skulle göra ett besök på vårdcentralen för att införskaffa lite hostmedecin, men J kom på att han hade ju sin hemma från när han vart hostig. Så där sparade jag ett par hundralappar, och den har redan hjälp. Toppen va?
Eftersom läkaren ändå skrivit ut samma hostmedecin till mig kunde jag ju lika gärna ta J:s..
Snyggt jobbat!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Just det: Själv är bäste dräng!

2009-03-11 @ 08:58:01
Postat av: Sofi

Men Kim är ju riktigt riktigt rälig! PÅ ren skånska... RÄÄÄÄÄLIG! Jag tror att han tappade en arm en gång när Robin hade fyllfest och några tjejer "lekte" med Kim.....

2009-03-11 @ 20:05:06
URL: http://zofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0