Att prata i telefon..

William sitter och pratar i telefonen vid köksbordet när jag står och lagar mat..

Så här löd samtalet..
Mamma. Pappa. Lasses. Sasar.Bamor.Ia.Bima.Biam.Tysan.Öl.Leka.Tött.Pippi.Ommade.Onge.Lasses.
Obin.Bomo.Åååsa.Ninni.Onny.Hajåå.Giakoo.

Förklaring!!
Lasses-Lasse. Williams "morfar" men han betonar det med ett s på slutet.
Sasar-Farfar.
Bamor-Farmor
Ia-Elvira
Bima-Wilma
Biam-William
Tysan-Tyskland. Lasse åkte till tyskland
Öl-Öl...Och i tyskland köpte lasse öl
Leka-Leka
Tött-Trött
Pippi-Pippi långstrump. Heey. Idolen ju
Ommade-Förgrömmade
Onge-Unge.. Förgrömmade unge. Emilskadad kanske?!
Lasses-Kul att säga. Lasse
Obin-Robin
Bomo-Mormor
Åsa-Åsa. favvofröken på dagis
Ninni-ninni. Grannens hund
Onny-Ronny. Hundens ägare. Vår granne
Hajåå-Hejdå
Giakoo-Grisakno. Ja jag vet..Lite to much emil på tv!!

Nä, nu ska jag gå ner och se när min sambo svettas. Han går på Atkins. Och idag handlade jag hem kexchoklad. Undra ifall det stack i ögonen på honom då?? Plus att jag bräskade på med nybakade kanel/vaniljbullar när han anlände från jobb. Jag måste vara världens bästa sambo.. Och inte fan har han rört något av det! Otacksamt tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Fyy vad stygg du är! Eller-han måste ju själv VILJA om det ska funka?

2009-03-17 @ 10:25:48
Postat av: Renée

Ha ha, barn e för roliga!! Ha en bra helg:) Kram//

2009-03-20 @ 18:26:25
URL: http://thenilzzon.blogg.se/
Postat av: Sofi

Har du glömt hur man uppdaterar?????

2009-03-26 @ 18:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0