20 minuter..

I exakt 20 minuter har J sagt såhär till william - Ska vi åka någonstans eller ska vi leka något?
Ja, jag blir irriterad för att 1. William kan inte med egna ord säga.. tex. Ja pappa vi åker hem till farmor och farfar!!!
2. William kan inte självmant starta en lek.
3. Ska det vara så jävla svårt att bara ta william i bilen, ringa ett samtal och höra med den i luren ifall de får komma på en kopp kaffe.

Åhh. Ja jag är irriterad.

Jag är utmattad, hes och trött. Ja jag är sjuk och det är värre än vad jag trodde. Och jag har varit iväg med william hela dagen. Men  jag trotsade min förkyldning.
Först åkte vi till bvc. Och det såg bra ut. På 1½ månad hade han gått upp 500 gram och växt en centimeter.
Sedan åkte vi till järnvägsmuseet och spannade in en massa tåg och lekte med tågbanorna. Vi hade det jätte mysigt. Sedan mötte vi upp Sophia på stan och strossade runt lite. Inhandlade en nya tröja och ett par nya byxor. Dock inte till mig själv utan till William. Så häftigt är det!
Nu efter middagen pallade jag mig upp till datan. Jag behöver lugn och ro. Jag behöver få vara själv en stund. Jag behöver få vila öronen. Lätt det är då.. Det finns ju ett litet hjärtegryn som står och skriker vid grinden där nere..-Mamma. Opp!
Och en pappa som säger -Ska vi åka någonstans eller ska vi leka något?

Ja. Give me some space tack!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Jag förstår preciiiiiiis vad du menar!

2009-03-06 @ 21:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0