Och det var denna helgen..

Helgen rusade förbi i ett rasande tempo. Vart tog tiden vägen liksom??
I Fredags hade vi "öppet hus" för william eftersom han fyllde år. Men vi bjöd ingen, utan alla vänner som visste att william fyllde år vart välkomna. Och han fick mycket fina presenter.
Och i lördags hade vi släktkalas. Och givetvis faddrar med respektive.
Eftersom vi alltid är så många när det är kalas så kan vi helt enkelt inte slå ihop både med släkt och vänner. Då skulle vi få hyra typ folkets park!!
Men detta kalaset var lite annorlunda. Vi hade det inte hemma eftersom vår gräsmatta inte är klar än.. utan vi hade det hemma hods mamma. Perfekt, där finns ju nämligen en pool, och det var ju skit varmt ute så det passade perfekt.
Åter igen fick william tokmycket fina saker av alla. Tackar!!
Söndagen spenderade jag och william tillsammans med med syrran, wilma och elvira hängandes vid mammas pool.
Och vi badade och solade och stökade ner som attans, men vilken tur vår mamma har som har två ordentliga döttrar som städar efter sig!!
Och jag brände mig. Jag somnade i solen..

Tror ni det svider eller??







Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Ååå så fina bilder!



Tack för ett härligt kalas! Dock lite ledsen att jag missade firandet i fredags.. och att jag missade dessa väldigt läckra tårtor :)

2009-06-29 @ 09:16:12
Postat av: Renée

Dåli´ bränna...d måste ha gjort ont!!! Mmmm, tårtorna ser dejliga ut!!! mmm...blev hemskt sugen på en sån nu! Hoppas allt e bra me dig & familjen...Kram:)

2009-06-30 @ 16:38:35
URL: http://thenilzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0