Midsommar..

Midsommarafton är bara en ursäkt för att folk ska få dricka sprit och vara ohyggligt fulla.
Själv njuter(?!) jag av att vara gravid, sitta hemma och mysa.
Vi ska in till stan snart till ett par vänner. En liten stund. jag har jobbat idag och jobbar imorgon med.. Därav blir det tidigt i säng.
Fast när jag körde hem från jobbet så körde jag inom affären och köpte Kalle och chokladfabriken och Ebba & Didrik. Så jag vet vad jag ska göra när Jimmy ska kolla på V ikväll.

Ingen höjdare att vara sjukskriven. Idag när jag jobbade tänkte jag hela tiden på hur kul jag hade det. Och att jag gärna hade kunnat stanna hela dagen lång.
Ja,ja.. Whatever. När ungen är ute ska det jobbas iallafall..

Happy fucking Midsommar!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag behöver ingen moidsommarafton för att dricka, jag blir full ändå ;)

2009-06-20 @ 11:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0