Lite morgonkräk och kaffe!!

Var hos läkaren igår.. Han sjukskrev mig. så nu är jag sjukskriven 50%. Och jag jobbar 75%. Inte mycket jag behöver jobba men, jag vill ju jobba.
Så en månad ska jag ha det så här..*suck* och innan den månaden är slut ska jag har blivit av med mina jobbiga skisaker! Jag har bestämt det helt enkelt.
Jag frågade läkaren.. som för övrigt var mycket dansk och förvirrad. Men heey, de läkarna är ju de bästa.
Men iallafall, jag frågade honom ifall han på ett ungefär kunde säga att jag skulle vakna upp en morgon och vara fri från skitsakerna. Men tyvärr hade han inget svar! Synd tyckte jag.. han med tror jag.

Så imorse hände det igen. Jag spydde.. Inte spydde jag kräk heller. Jag skummade mest. Som att stoppa en C-vitamin i munnen och låta den gotta till sig där. Äckligt iallafall.

Så idag jobbar jag 11.00 till 14.30.
Jag hade ju kunnat ta mig en sovmorgon, men lillfisen skulle ju lämnas på dagis. Så sova får man väl göra när man blir gammal eller ligger död och begraven.

Så nu piggnar jag till med mitt kaffe. fast det egentligen inte smakar något vidare..

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sara

Usch att behöva må sådär varje morgon...Nä här blir det inga kids på ett par år i alla fall:)

2009-06-16 @ 09:36:22
URL: http://dorisss.blogg.se/
Postat av: M

Haha så du fick den förvirrade dansken! ;)

Det suger att gå hemma.. Hoppas att du frisknar till!



Kram!

2009-06-16 @ 23:42:32
URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/
Postat av: Jessika

Vad segt att må så kass!! =( Kram

2009-06-17 @ 07:29:06
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0