Heeyyy!

Hej.. Det är jag som är William!!
Jag älskar att vara med min pappa och mecka!
Som ni ser så har jag fått en ny rutschkana av mina föräldrar!
För det mesta älskar jag mat, men ibland är jag lite väl kräsen..
En varm kväll i maj cyklade vi ner till sjön för att kasta kottar..
Skulle kunna tro att jag blivit skäggig, men jag är bara mögig!
Och så fick jag vattkoppor. Och ingen jublade så mycket som min mamma!
Jag var prickig som en korv. Men kom ganska så lindrigt undan.
Elvira och hennes pappa Andreas var här på tacokväll. Vi åt lite och röjde dessto mer.
Och när vi röjer kan det se ut såhär..
..eller såhär.
Vi var på kalas hos farmor och farfar..


Så nu händer det mycket. Vi har ju solen som tittar fram när den behagar. Och då får jag äta hur mycket glass jag vill eftersom mamma också gör det.. Glass är livet. Och att vara en nakenfis!

Kommentarer
Postat av: emma

Linnet är faktiskt köpt på stadium, dom hade en hel del kul kläder ^^

Andreas hälsar tillbaka & trevlig helg på er med <3

2009-06-05 @ 15:25:39
URL: http://iamdreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0