Att Vänta!

Sitter här hemma och väntar på att min husläkare ska ringa och ge mig provsvaren.
Jag tycker det är så jäkla kass att vara "sjuk", men ändå inte sjuk!
Jag är som jag tidigare skrivit yr. Ungefär som en konstant bakfylla, eller som om jag skulle vara riktigt berusad. Jag är ju inte sjuk, utan antagligen har jag fått ett virus på balansnerven.
Jag hoppas att provsvaren ska visa något, för då kanske jag kan få antibiotika eller något utskrivet.
Jag vet e fan?!
Men samtidigt vill jag inte att det ska vara något!
Det är kass, trist och hur jävla deppigt som helst här hemma. Jag hade hellre varit på mitt jobb.. pigg, kry och icke yr. Där hade jag gjort nytta.
Och jag får så dåligt samvete eftersom jag vet att jag behövs. Det liksom gnager i mitt huvud.
Här hemma vilar jag mest. Att ligga i solen är det inte tal om eftersom det framkallar yrslen lite mer.. Så solen kan jag inte njuta av.
Nä, nu ska jag äta och sedan vila. För jag ska hämta William på dagis sen.
Han vart så trött imorse. Han somnade inte förrens halv tio.. Måste vara värmen.
Och när jag väckte honom så vaknade han inte, eller jo, han öppnade sina grusiga ögon kröp upp till mig, la armarna kring min hals, jag bar ner honom i badrummet, bytte blöja, klädde på honom,tvättade honom i ansiktet, smörjde in honom i solkräm, la honom på soffan.. och han sov fortfarande. Gav honom en smoothie som han låg ner och drack.. Sedan bar det av till dagis. Han ville absolut inte gå dit eftersom han inte varit där på 2 veckor. Lillkillen.. Men när han fick se traktorn med släp på golvet så brydde han sig inte alls om mig..




Kommentarer
Postat av: emma

Hej Kia, skulle du kunna logga in på msn och skicka bilderna från i lördags? hade varit snällt :) <3

2009-06-01 @ 21:34:03
URL: http://iamdreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0