Alla mina barn och jag!!

Trodde ni kanske jag väntade tvillingar?? Fel. Det är trillingar istället.
Ohh Maj Gad!!

Skämt o sida. Men idag har jag aggerat trebarns morsa. Shit!!
Jo det har för visso gått bra. De fick både mat och bad. Jag till och med lyckades borsta tänderna på alla tre.
Men jag fick natta dem i omgångar. Och de där omgångarna tog lång tid.
Utom med den stora. Hon somnade på två sekunder.
ja det är wilma och elvira jag passat. Och givetvis var det william med. men han passade jag inte. För man passar inte sina egna barn. man är med sina barn..
De skulle vara hos mormor. Här är de fortfarande. Och vi med. Men mormor..ja min mamma fick åka ut till mojjan. Min mormor, hon är jätte dålig.
Wilma frågade ifall hon var sjuk och varför mormor var där ute så himla länge. Ja.. vad säger man.
Jag sa att mojjan är på väg att bli en ängel. Hon kommer snart till himmlen.
Och givetvis frågade wilma ifall mojjan ska dö. Ja sa jag. hennes kropp orkar inte mer. Den har varit sjuk länge.
Men en sak ska du veta.. att hon kommer få det så otroligt bra i himmlen med alla andra änglarna.

Usch..lite jobbigt att skriva om. Nä, nu ska jag sova.. för vem vet när första barnet vaknar imorgon??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0