Ähh, dra mig baklänges.

Trodde att vi skulle slippa sjukdomarna nu när det är sommar. Men vad trodde jag egentligen??
När jag hämtade William på dagis så var han duktigt irriterad i ögonen. Han har kliat så mycket att han har rivmärken runt ögonen. Där trodde jag att det var stop. Men personalen informerade att han var lite halvkass i magen.
Och jovisst. Det var han, det fick jag ju ta del av hemma. In i duschen vart det.. Och inte nog med det så har han nästan 39 i feber. Plutten. Så imorgon blir det att vabba. Hoppas dock han är kry till han fyller år på fredag.

Men när mannen..eller ja sambon. Vet e fan om jag kan kalla honom man. Iallafall, när han kommer hem ska jag ut och shoppa födelsedagspresent till den lille. Och all maten.
Kanske det blir ett och annat till mig med.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Hoppas att han frisknar till tills sin födelsedag! :) Kram

2009-06-25 @ 17:11:18
URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/
Postat av: jessica och wilda

hoppas de är rätt dag...

GRATTIS William!!!

hoppas du får en bra dag

2009-06-26 @ 08:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0