Time för semester!!

Jaha.. då är det semester! Men var fan är solen??
Inte här hemma hos oss iallafall.
Vi har ett fullspäckat semesterschema. Eller iallafall jag och William. Vår semester kommer tillbringas utan J eftersom han ska hinna så mycket som mörjligt på 3 veckor. fast en tripp till J bror ska vi göra alla tre. Redan imorgon.
Annars ska jag och william till öland, busfabriken, zoo i danmark. Ja.. och en massa annat har vi bestämt. fastän semesterkassan inte är vad vi hoppats på eftersom jag varit/är sjukskriven. men vi reder oss iallafall. Just nu är de på biltema, och jag slappar!
Väntar på att de ska komma hem med mat till mig!!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0