Semestertajm!

Om en arbetsdag har jag semester. Jag börjar jobba igen den 3 augusti. Gött.. Och betald semester dessutom. Det har jag inte haft sedan 05!!
Men det är gött att byta jobb med jämna mellanrum!!
Och eftersom jag inom en snar framtid planerar att plugga så kan jag ju inte räkna med någon semester på väldigt många år.. Hujjeda mig! Fast å andra sidan kan ju allt ändras. Jag är så otroligt rädd för att ge mig på en utbildning som jag kanske inte klarar av att fullfölja på grund av att jag inte har ett läshuvud. Tänk, då sitter jag där i skiten. Och dessutom är jag så jävla rädd för dessa tentor. Jag är rädd för att göra grupparbete. Jag är rädd för att prata inför en hel jäkla aula. Ja, jag är en feg skit. Så jag ska bara peppa mig själv väldigt mycket först!!!

Men nu ska jag njuta av min semester med min familj!!
Synd bara att den börjar med begravning!

Kommentarer
Postat av: ♥ Marlene

Peppa dig själv, för att börja plugga igen är hur härligt som helst! Det är skitkul faktiskt.. Jag vill också plugga.. men vet inte vad.. och då är det bättre att vänta!



Beklagar sorgen.. begravningar är jobbigt!



Trevlig semester & sommar! :) Kram

2009-07-06 @ 16:32:40
URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jasså du ska plugga, vaddå?? När är det dags för Wiliams lillebror/lillasyster att titta ut då?? Kram!

2009-07-07 @ 15:28:47
URL: http://elonmakaron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0