Så jävla populär.

Hur otroligt som helst att jag kan vara så eftertraktad och populär trots mina gravidkilo.. Dock är det varken män, killar, lammkött eller kvinnor som jagar mig. Det är dessa förbannade finnar som ploppar upp hela jävla tiden. Hemsk är det.

William har kommit på en sak som är bra att göra när man ska sova fast man inte vill. Han ber om dricka stup i kvarten. Igår låg jag hos honom eftersom han var svårsomnad och det var ett evigt tjat om dricka.
En annan underlig/rolig sak han gjorde var att låtses äta från min arm, smaska i sig för att sedan säga..
-Mmm, gott kött!!

Den lilla fisen.
Idag var vi på busfabriken, och han vågade åka rutschkanan själv. Det var häftigt. Annars ska han alltid sitta i mitt knä..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0