Om Man Skulle..

Tillbaka till verkligheten..Semestern börjar lida mot sitt slut och det är aptrist. Har hela denna veckan med, givetvis kommer den gå i räserfart med tanke på att måndagen redan är slut.

Vi har ju hunnit göra en del på semestern, men min mest intressanta upplevelse var att jag fick tillbringa den första semestertrippen på sjukhus. I en helt främmande stad. Karlskrona. Helt sjukt. Jag var riktigt kass, och inte visste de vad det var heller.
Så där fick jag ligga med dropp ch ha det trist.
Och nervös som bara den var jag vid första undersökningen. Hallå, jag är ju inte mer än kvinna. Jag skulle göra ett vul för att se att söta bebin mådde bra. Och den sjuksköterskan, av manlig sort var så grymt läcker. Filmstjärneläcker. Typ min ålder och en underbar dialekt. Trodde det var han som skulle rota runt och bedöma bebis tillstånd. Men tur hade jag, det var en annan, av kvinnlig sort. Och genast kände jag mig trygg. Inte för att han hade gjort ett mindre bra jobb än den andre, utan för att han var så grymt snygg och jag var skitnervös.
Väl utskriven så körde vi hemåt. Mellanlandade en natt hemma, sedan bar det av till mamma, öland, mamma igen och sedan hem.
Öland var trevligt och vi sov i tält. Nästa år ska jag ha husvagn.
Denna veckan blir det småutflykter och massa egentid till mig!! Så skönt. William har nämligen hängt mig i röven 24 timmar om dygnet i exakt 2 veckor. Visst det är mysigta att han älskar sin mamma, men när han bokstavligt talat gör det så blir man lite kvävd.
Hjälp.. imorgon ringer klockan redan 06 för jag ska till läkaren klockan 08.. sedan ska jag träffa en vän och göra stan. Gött. Hon ska med ha bebis, två veckor efter mig. Så det blir mycket bebis snack..

Imorgon kommer det bilder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0