Ny Tjänst.

Pratade med min chef i förmiddags. Och det kändes skönt. Vi kom fram till en kombinerad tjänst för mig, en 50% tjänst i grunden, men jag kan bygga på den till 75%. Givetvis ska jag göra det. Denna gången blir jag ingen polare, men det gör inget. Har lite svårt att pola runt i mitt tillstånd.. Och det känns hemskt att ta upp den tjänsten ifall någon annan vill ha den. Och givetvis är jag varmt välkommen att börja jobba efter min mammaledighet. Tackar.. men jag ska tjuvstarta tidigt hade jag tänkt. Och då säger jag.. Välkommen hem pappa J!!

Imorgon är det tjejmiddag här. 4/6 av tjejmaffian.. Åhh, jag längtar efter skvaller. Fast jag brukar vara den av oss som har mest skvaller. Kan väl bero på att syrran heter sofi, och mamma heter Rita. Och då är jag ju Kia. Och av någon konstig anledning brukar vi veta allt om alla.. Nja, nästan iallafall.

Så det blir 3 rätters, och levande ljus. Romantiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0