Martina.. Hjälp!!

Kusin Martina!! Hör av dig! jag måste få lite hjälp att göra om bloggen.. säg att du har tid!!

Iallafall. Vi har haft en ganska så slapp dag. Har inte gjort många knop. men å andra sidan hade jag bestämt att min semester skulle se ut så.. Inga krav!!
Och så har den sett ut. Har mest slappat och shoppat.
Kom fram till att vi skulle inhandla en ny byrå till hallen, men i sista sekund bestämde vi oss för att "renovera" den istället.. Så imorgon ska vi köpa ny färg och nya handtag till den. den ska målas först i svart, sedan vit och därefter ska den mattas ner så att den blir lite gammeldags. Snyggt tycker jag!
Måste ju tänka på att inte strö pengar omkring mig då vi ska till cypern i augusti/september och spa i oktober..
Sofi.. Det får bli första helgen i Oktober!!
Och sedan bestämde vi oss för att köpa en ny del till bebisens vagn, så det blir en hård liggdel istället och ny skötväska. Och vagnen kommer gå i samma färger och mönster som William sittvagn.

William fick vaccination mot hepatit a och b idag.. 500-:.. han ska ta en till spruta innan vi åker, 500-: och därefter ska han ta en till 5 månader senare, 500-: till.. vi vaccinerar oss inte, men anser att det är viktigt för William. och jag är stirriga morsan så skit i vad det kostar. Men sedan varar vaccinet i 20-30 år garanterat, eventuellt livstid! bra..

Känns lite skumt att vara gravid denna gången. Förra gången hade man sån jävla koll, man visste exakt vilken vecka och dag man var på.. ex V.29.. (V.28+4). Sjuk koll alltså.
Nu vet jag bara vilken vecka jag är i, är absolut inte lika insatt som med william eftersom jag vet vad som komma skall.
Och det som är så sjukt är att det går så snabbt.. jag vet ju att jag är i V.16 nu, men det känns som om jag fick plusset för en vecka sedan. Men jag känner mig gravid.. jag ser gravid ut, men jag känner mig inte hungrig/sugen/trött gravid. jag känner bara av mina smärtor.. Tur de är övergående.

Nä, nu ska jag slänga mig i sängen. Det är ju inte min tur att få sovmorgon imorgon..

Kommentarer
Postat av: Martina

Hur vill du ha den?:)

2009-07-31 @ 08:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0