Ibland har jag inte alla hemma!

Inte när jag är sjuk och gravid iallafall.
Jag skulle lindra min jävla hosta med hostmedecin.. Visst ja. Jag svepte den och läste biförpackningssedlen(what??) efter. Tror ni jag fick dricka det?? Nä.. Tror ni jag blev stirr? Ja.. Jag ringde kvinnokliniken, och de sa att jag skulle ta det lugnt, men jag behövde inte ta den nåt mer.
Noo.. ska jag inte göra heller.
Och förresten, jag hade inte svininfluensan heller. Fast det kunde hon inte se genom luren, men troligtvis inte. För jag fryser inte så jag skakar och hackar tänder.. bara när jag står i frysen på jobb. Och jag hade ingen hög feber heller.
Men skulle jag bli värre, ja då skulle jag åka till vårdcentralen och ta ett test.
Undra ifall testen gör som digitala gravtest?? Häftigt isåfall. Icke svininfluensan. Svininfluensan. Tänk vad smidigt om man hade kunnat ta ett sånt test varje gång man är sjuk. Ja givetvis skulle det finnas tester för diverse sjukdomar.
Oj, jag svamlar. Oj ja, jag är sjuk. Imorgon ska vi på begravning.. Usch. Ja ogillar det. Men ingen gillar begravningar får jag hoppas.
Efteråt får vi smörgåstårta. Jag älskar smörgåstårta!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag har också gjort samma misstag med min allergimedicin men en gång är inte farligt...

Tänk så många som super/knarkar under hela graviditeten, då är en slurk hostmedicin en piss i nilen!

=)

Mamma hälsar och grattar!=)

2009-07-09 @ 09:53:09
URL: http://elonmakaron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0