Hypokondriker!!

Jag är en sann hypokondriker(stavas?)..
Nu har jag svininfluensan.. jag hostar, är snuvig och känner mig hängig! Säkerligen en vanlig förkyldning! Men ifall att jag ska kollavippa så vet jag vad jag led av. Ha,ha..

Jag hatar att vara gravid.. iallafall rent kroppsligt. Med alla mina krämpor. Och jag som trodde att det räckte med krämpor. men icke. Mitt åderbråck i underlivet..(sorry) har kommit tillbaka och det är inte nådigt denna gången. Med william fick jag det i sjunde månaden.. och nu. I tredje! Och denna gången är det dubbelt så stort. Ohh myy!!!
Hur ska jag stå ut??
Kom inte och säg att det går över. Jag vet att alla symptom och krämpor försvinner med tiden, men detta är rent ut sagt skit!
Och detta åderbråcker är som om man precis hängt 10 kilo bly precis vid byxliningen, fast i huden, och det drar nedåt, så varje steg jag tar är döden. Finns det en gud.. vilket jag inte tror. hade han funnits hade han hatat mig eftersom jag ändå inte tror på honom eller är med i kyrkan, men va fan. Är Jesus samma som gud?
I vilket fall som helst. Finns han så borde han sluta straffa mig nu. Jag har ju inte gjort något!
Imorgon med.. sedan är det semester. Givetvis ska den börja med en fede förkyldning!

Shiiit!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Haha jag älskar ditt sätt att skriva på! Kanske elakt, men jag skrattar åt nästan varje inlägg! Bara klaga, massor! Vem har sagt att man inte ska göra det? Haha..



Ha de fint! Och ni är välkomna på kaffe om ni vill.. kram

2009-07-07 @ 22:33:48
URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0