Åhh.. jag mår som en äppelskrutt!

Idag är ingen bra dag!
Jag har ont, jag mår illa, jag är yr som bara den. Och i just denna stunden ogillar jag att vara gravid.
Men.. det är bara 27 veckor kvar. Fast jag hoppas innerligt att alla besvären försvinner snabbare än en höna skiter.

Idag när jag hämtade william på dagis så la han sig på golvet och sa..
-Mamma, jag död!
Undra vart han får allt ifrån den lille skiten?!

William har de senaste dagarna varit så duktig med att använda toaletten.. eller trädgården (iallafall när han badat i poolen, då har han meddelat att han behövt kissa, sprungit ner på gräset, gjort sitt, skakat av snoppen och sedan badat igen)när vi varit hos mamma. Han har sagt till när han behövt bajsa och kissa. Fast han haft blöja på sig. Jag är impad.. Ja, jag vet skryt, skryt. Men alla mammor skryter väl om sina barn??

Ikväll ska jag scrappa ett kort till dagis. Det är sista dagen på williams dagis, sedan är han på ett annat dagis nästa vecka.. sedan är det semester... 3 jävla underbara veckor.
Tänk så läng man hade semester!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0