Sista dagen!

Imorgon är det min sista dag som "madatant" för på måndag är jag som en rysk kärring i köket med håriga ben och hårnät..
Tanken var att jag skulle baka en kaka/tårta att ha med imorgon, men jag fann inte tiden någonstans idag. Jag gick och la mig i solariet, shoppade massor av nya scrappapper, och lekte med william. Så det blir köpekaka för hela slanten. Kanske när jag är gråhårig och pensionär, då kanske det finns tid för bak.. Men å andra sidan hoppas jag att jag har en drös med barnbarn som jag kan rå om och passa när mina barn vill vara lediga. Ja för jag vill ju ha ett syskon till william..
Men innan ni tror något eller frågar!!
-Nej, vi är inte gravida och nej vi planerar inte syskon nu!!!
Det är ju ett herrans tjat om syskon. Blir så trött på den frågan! Vi vill att william ska få ha oss själv ett tag till.
Visst, jag kan inte förneka att jag blir sugen när folk i vår vänskapskrets föder ungar hit och dit, men nej inga syskon nu! Och vem säger att vi ens kan få fler barn.
Och den dagen jag blir gravid igen ska jag inte berätta för någon alls!!!
Jo jimmy förstås, ni andra får märka det själv!!

Shit maj gad vad jag är förkyld igen.. Hemska baciller som härjar! Tycker absolut att de ska flytta ut nu! Har varit här alldeles för länge!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Syskon tjat har man fått nog av håller med.

2009-01-26 @ 21:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0