Öroninflammation Nr 4.

Då var det dags igen.. Febern och förkyldningen som jag trott varit influensa på william visade sig vara öroninflammation.. igen. *suck*
Just nu ligger han och sover i det fina vårvädret ute. Det känns som vår. Och vi ska nog gå ner till sjön senare med grannarna tänkte jag! Vad grannarna vill vet jag inte, men jag har bestämt att de ska med.

Så imorgon ska jag jobba igen, skönt faktiskt! Bara det att jag inte vet vart jag kommer att hamna eftersom en av de på mitt jobb som varit sjukskriven avbröt sin sjukskrivning nu när jag var borta på grunder jag inte vet! Så, nu blir jag polare ett tag framöver. Får se hur det går. Bra får jag hoppas..
Min förkyldning har släppt tack och lov.

Skriver en sväng ikväll med..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Många öroninflammationer nu. Stackare :-(

Kanske lite resistenta bakterier där..... Usch o fyy! Krya på sig

2009-01-21 @ 20:22:00
Postat av: Anna E

Hoppas han slipper fler, för då är risken stor att han får operera in rör. Hoppas han kryar på sig snart.

2009-01-22 @ 11:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0