Ohh no!

Det blir till att vara hemma även imorgon. Och det är för mitt eget bästa.. Jag vill bli frisk.

En liten lägesrapport:
Jag har ingen feber, men vad jag har kvar är min lever.
Den måste ju fylla en viss funktion, annars hade jag väl inte haft den i min situation.
Näsan den är täppt, så rösten min låter knäppt.
Huvudet är tungt som bly, ja just nu önskar jag att jag kunde sy.
Kroppen den är så matt, och jag undrar ifall huvudet av bly kanske har en hatt.
Men på fredag ska jag jobba, en chans jag ej får nobba.
Sedan är det full rulle hela tiden. Ja man får ju tänka husfriden...

Ha,ha.. fan vad jag är kass!!



Men heyy, jag hänger inte läpp!

Kommentarer
Postat av: Martina

HAHA, foxy lady;D

2009-01-28 @ 10:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0