Here we gooo!

Jag lovade lita bilder.. Här kommer de!!





Mittenkortet på nedersta raden har faktiskt kusin Elvira tagit. Verkligen fått med hela ansikte och överkropp, men hon är nog ingen mästerfotograf då hon inte lyckats fånga Williams bästa sida. Men han är söt ändå!

Och sist men inte minst.. Man får ju lov att skryta om sina barn. Och det är exakt vad jag tänker göra nu!
Såhär ligger det till. William har under en period haft väldigt svårt att komma till ro i sin spjälsäng, så vi köpte ben till en av de bäddmadrasserna vi har och en tunnare att ha övanpå.
Ikväll la jag honom i den med favoritkudden, hunden, två nappar och vällingflaskan, läste en saga för honom, sa godnatt, gick ut från rummet och vad hände. Jo han somnade utan att ens försöka sig på att testa mig. Kanske det beror på att han bara sovit en timmes vila idag eller så kanske bara han trivs att somna så.. jag var iallafall lycklig! Och är det fortfarande!

Hoppas det håller i sig!

Ojdå, nästan två likadana bilder, men sen å andra sidan är jag verkligen ingen mästerfotograf!!

Kommentarer
Postat av: Anna-Ida

Vilken dag e du ledig!? Jag vill fika!! :-)

2009-01-12 @ 20:41:22
Postat av: Sofi

Liiiiite bilder!

2009-01-12 @ 20:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0