En vad??

Enligt min husläkare så är det en svullen lymfkörtel jag har vid halsen, och den kommer från mina eksem?!!
Så nu ska jag uppsöka ytterligare en läkare och få bukt med mina eksem som jag har i hårbotten, bakom örat, på örat, i örat, i pannan, i ögonbrynen.. Trist.
Men jag tror inte på att det har något samband. Jag tror det värsta av det värstaste!
Fick iallafall ta blodprov så om en vecka kommer provresultatet!

William har blivit skogstokig så fort jag ska byta på honom, han vägrar!
Men med lite våld så funkar det.

Ledig imorgon med.. Sedan jobba två, ledig tre.. Pang boom på nya schemat. Vad fan har jag gett mig in på???
Återstår att se. kanske får ett kärt återseende med mina ryska mattanter och deras håriga ben och hårnät. Vad vet jag! Hoppas inte iallafall!

mest av allt hoppas jag att J tar tag i det där med att öppna eget så jag kan gå ner i tjänst och tillbringa mer tid med william.. Ha,ha.. Nä jag ska jobba tills jag blir pensionär och är snuskigt rik!!! Tjoho!

Kommentarer
Postat av: Nina

Men visst var det väl ändå skönt att liksom ha tagit tjuren vid horn och gått till doktorn? (säger hon som borde ha kollat upp två "utslag" som hon haft i 5 år.........)

2009-01-05 @ 14:52:06
URL: http://metrobloggen.se/finanina
Postat av: Renée

Hej Kia! Hoppas d inte är något allvarligt... Me d e säkert för mycket av julens goda...:) Ha en trevlig Helg! Kram:)

2009-01-06 @ 21:09:35
URL: http://thenilzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0