Busfabriken.

Förmiddagen/lunchen tillbringade jag och William på busfabriken tillsammans med mormor, moster, elvira, wilma, ebba och anita!William uppskattade verkligen besöket där och deckade ganska fort i bilen när vi skulle hem.
Han sover gott nu med.


Imorgon tänkte jag åka till Väla för att inhandla nya träningsskor. Jippie. Jag längtar. Känner att jag är på G med träningen. På G att förändra mitt liv till det bättre!!
Och jävligt avis på syrran som för en kväll lagt mammarollen på hyllan och ska ut och partaja och dansa!
Ja, alkoholen bryr jag mig inte om, men tänk att få shake that ass!!
Evigheter sedan..

På lördag ska jag träffa en vän från gymnasietiden som jag inte träffat på aslänge. Hon har nämligen bott I Los angeles.. Så det ska bli kul!!

Inget kul inlägg.. men tänkte lägga in lite bilder imorgon...
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0