Åsså var det nytt år.

Alltså.. Julen var toppen, skönt att den är över.
För mycket hysteri för min smak om man säger så.
Nyår är överstökat. Den spenderades i goda vänners, och syskons sällskap. Vi firade med syrran, andreas, barnen, lillebror. Och det var astrevligt.
Jag drack ett glas en välkommsdrink, ett glas rött och ett halv glas champange.
Och nu är jag nykterist.
Ja, jag ska inte dricka mer. Jag får inte ut något av det merän en brak bakfylla i två dagar!
Jag har lika roligt utan alkohol.

Ja, med det nya året kommer löftena. Mitt eller mina löften är att äta mer hälsosamt, verkligen ta tag i min träning. För jag behöver styrkan i mitt arbete.. hallå, ösa 90 L soppa utan armmuskler, det är skitjobbigt!!
Och jag behöver nog bli lite mer ekonomisk!!

Well, whatever!!!!
Syrran sa att det första man skulle äta efter tolvslaget för att få ett bra år var ett äpple. Vi delade på ett. Och mitt år startade med ett barn med öroninflamation. Japp igår var vi på akuten. Trumhinnan sprack så det rann mojjs ur det. Och luktade apa. Kåvepenin skrevs ut och förhoppningsvis biter det och vi får en öroninflamation fri william.

Vid fint väder imorgon ska vi till hembyggdsparken. Jag och william.. Älskade underbara pruttunge.

Nu ska jag hålla freda´... Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0