And here we goeS..

Alltså karlar.. det slår aldrig fel. Inte här hemma iallafall, och säkerligen inte i andra hem heller.
William är som sagt skitkass, och natten resulterade till en uppesittande, vaggandes och tröstande mamma. Inget hjälpte så vi var uppe 0.30-02.30 inatt. Och då vaknade han 7 imorse.. Inte mycket sömn här inte!
Jag ringde till J och berättade och nog fan mådde han sämte/sovit sämre, osv.
Varje gång jag sovit asbra, har han sovit bättre, varje gång jag har värsta huvudvärken har han migrän, varje gång jag är superfrisk är han friskare.. Ha,ha.. Varför är det på detta viset?


Skitsamma, jag ska iallafall vabba med lillkillen imorgon, och mamma har erbjudit sig att ta honom tisdag, onsdag om han är sjuk då med. Jag har inte råd att vara hemma nåt mer, men allt för william..



Kommentarer
Postat av: En som svängde förbi

finns säkert någon typ av diagnos för det beteendet.

2009-01-18 @ 19:19:17
Postat av: Jessika

Jag känner (ofta) igen det du skriver om mans-släktet!! ;-) Jag ska med vabba imorrn... För första gången faktiskt... Men ja känner redan hur jag blir alldeles fattig!

2009-01-18 @ 20:14:49
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0